Real-time klantfeedback verzamelen met LiveShopper

Toets de huidige klantbeleving en verbeter deze direct! Met onze LiveShopper tool doen we kwalitatief onderzoek naar de huidige klantbeleving van uw product of dienst. Deze klantfeedback is essentieel. U krijgt hiermee real-time inzicht in de daadwerkelijke beleving van uw product/dienst en eventuele verbeterpunten. Wel zo handig.

Real-time klantfeedback verzamelen met LiveShopper

Het belang van real-time klantfeedback

Herkent u dat, van die onderzoeken waarbij u de eerste resultaten pas na een maand kan verkrijgen en waarbij de conclusies volgen in een mooi rapport na een half jaar? Leuk om te weten, maar oud nieuws. We weten, zeker in deze tijd, dat er in een maand veel kan veranderen. Actie ondernemen op gedrag van medewerkers die wellicht al niet meer in dienst zijn is verspilling van geld en tijd. Het verkrijgen van real-time klantfeedback is daarom voor steeds meer bedrijven onmisbaar.

Gelukkig gaan de technologische ontwikkelen snel en zijn dit soort oplossing tegenwoordig voorhanden.

Hierdoor kunt u kort op de bal te zitten en ontvangt u directe stuurinformatie van uw gasten of klanten om de klantbeleving te verbeteren. Directe stuurinformatie over iets dat gisteren of misschien zelfs wel een uur geleden is gebeurd. Door middel van live klantfeedback is dit mogelijk.

Hoe werkt onze LiveShopper tool?

Onze LiveShopper is een tablet in een mooie zuil in uw eigen huisstijl die door middel van Wifi direct alle resultaten zichtbaar maakt in een real-time online dashboard. Hierin kunt u alle resultaten monitoren en indien nodig, direct in actie komen. Zo krijgt u zelfs bij aanhoudende negatieve feedback, direct een berichtje binnen. Bijvoorbeeld; Let op: afgelopen uur hebben meer dan 5 gasten een negatieve beoordeling gegeven over de toiletten.

Direct in actie kunnen komen om een probleem op te lossen is hetgeen wat de gast vandaag de dag verwacht. Het geeft u de mogelijkheid om het op te lossen voordat nog meer gasten de dupe worden.

Real-time klantfeedback verzamelen met LiveShopper

Stel klanten of gasten feedback-vragen via de app

U kunt uw eigen app inzetten als een ideaal feedbackmiddel van uw gasten of klanten en ze er nog voor belonen ook. Met een simpele regel code in uw app koppelen wij de tool aan uw app (in uw huisstijl) waarin u eenvoudig een vraag kunt stellen aan uw gasten of klanten. Op basis van GPS krijgt de gebruiker van uw app een pushbericht op de telefoon met de vraag of hij/zij een paar vragen zou willen beantwoorden voor een mooie beloning. Zo is de klant direct geholpen en heeft hij of zij ook nog eens een beloning ontvangen. Zo maakt u van prospects loyale klanten.

LiveShopper voor realtime klantfeedback

Structurele problemen komen aan het licht

Zijn de Corona-maatregelen op orde, is de groente- en fruitafdeling voldoende bijgevuld, hangen de laatste marketing-uitingen in uw winkels, de mogelijkheden met onze LiveShopper zijn oneindig. Als tegenprestatie bepaalt u zelf wat de klant krijgt. 10% Korting bij de volgende aankoop, gratis drankjes bij een hoofdgerecht, loyaliteitspunten voor uw spaarprogramma. Ook hier zijn de mogelijkheden oneindig!

Niet alleen voor u als bedrijf, is directe klantfeedback effectief. Ook voor uw medewerkers is het een motiverende tool. Zo voelen medewerkers zich verantwoordelijker en ervaren ze de gevolgen van hun doen en laten direct. Zo werken ze dag in dag uit aan een klantgerichte instelling.

Vanzelfsprekend wordt alle data verzamelt in een overzichtelijk dashboard en is over de tijd een trend waarneembaar en komen structurele problemen aan het licht.

Wij denken graag met u mee en verzorgen de beste inrichting van uw real-time klantfeedback. Neem contact met ons op voor meer informatie.