Diensten


Al onze diensten zijn erop gericht uw klant- of gastbeleving te optimaliseren. Door middel van onderstaande categorieën, komt u snel bij de dienstverlening waar u naar op zoek bent. Of het nu gaat om diepgaand mystery guest onderzoek op het gebied van beleving, kort cyclisch meten, een loyaliteitsprogramma waarbij uw klanten ook feedback geven of het vormgeven van uw ideale customer journey, het kan allemaal. Wij denken graag met u mee.

Mystery Review onderzoekt de beleving van uw klanten en legt hiermee een belangrijke basis voor groei. Samen met uw medewerkers wordt de mooie weg ingezet om tot de best mogelijke klantgerichtheid en -loyaliteit te komen.

Onze opdrachtgevers komen uit tal van sectoren zoals hospitality, retail, zorg, automotive, overheid, verenigingen, zakelijke- en financiële dienstverlening.

Wij zetten zowel professionele als specifiek voor uw doelgroep geselecteerde mystery guests in, die de service en de customer journey van uw organisatie tot in detail weten te observeren en waarderen. Het analyseren en interpreteren van de kwalitatieve en kwantitatieve gegevens is een serieuze aangelegenheid. Niet alleen met onze jarenlange ervaring en het gebruik van ons unieke online dashbboard, maar zeker ook door onze MSPA gecertificeerde mystery guests, zijn wij er van overtuigd dat wij de beste partner zijn om uw doelstelling te bereiken.

Dus waarom niet direct beginnen?