
Sinds 2011 werken wij met groot enthousiasme samen met Mystery Review om de klantgerichtheid van onze medewerker in de winkels in Nederland en België in beeld te krijgen. De rapporten zijn...

Sinds 2011 werken wij met groot enthousiasme samen met Mystery Review om de klantgerichtheid van onze medewerker in de winkels in Nederland en België in beeld te krijgen. De rapporten zijn voor ons niet alleen een spiegel die we voorgehouden krijgen, maar zijn ook een trainingstool voor onze medewerkers. Met de feedback die we krijgen kunnen wij onze medewerker iedere dag scherp houden om de klant op één te zetten. Alle inzichten worden transparant gedeeld met alle medewerkers en de vestigingsmanagers gebruiken het online real-time dashboard op hun telefoon. Met ingang van 2017 hebben we ook een ruilen en retourneren scenario toegevoegd om ook deze dienstverlening helder in beeld te krijgen. We hebben Mystery Review de afgelopen jaren ervaren als betrokken partner die zich inleeft in onze werkwijze en bedrijfsvoering.
Marc van Elderen, Retail Manager Coolblue